Kan intyga det.Är då riktigt hårt i borga och saxnäs just nu, behövs nog en halvmeter för att bli bra igen
Många som vill byta maskinJävlar i helvete va säljesannonser det kommit på blocket idag, knepigt..
Bästa dagen att lägga ut annons och få skotern såld är när det kommer snö som idag.Jävlar i helvete va säljesannonser det kommit på blocket idag, knepigt..
Riktigt bra vet jag inte om jag skulle kalla det? Kommit 20cm fluff snö senaste dygnet hostar man så blåser det bort. Är väl kanske mellan 40-50 cm där.Det är riktigt bra nu i Skellefteå och ännu bättre några mil inåt landet.
Synd bara det blir 7mm regn på fredag, hoppas det ändras!I morse skottade jag det som kom inatt, 30cm skulle jag säga, jag har 60cm på gården, inte så illa.
Agreed, inga mer plusgrader tack!Synd bara det blir 7mm regn på fredag, hoppas det ändras!
Annars kan man snart köra direkt från kusten utan släp =)
I Vännäs har de börjat sladda lederna och runt Tavelsjö är det minst 20cm, mer uppe på berget i skogenVa roligt att Umeå har typ 10cm.
Det är absolut körbart, men det är väl inte superkul åkningNågon som har koll om det är körbart i Gävletrakten?