Vilken är din lilla by då? Bor själv i Kvissleby och såhär vi kusten har vi regn!! Skoterföre? Är sugen på testa min nya skoter, så vart ska man åka?Inatt har ja fått 5cm i min lilla by!! Snöar fortfarande... :rock:
Jag bor i Nora, ca 1 mil utanför Kovland.. Har du vart på dragracing på Sättna så har du åkt förbi kåken min. Men som sagt bara 5 cm så de är ju inte mycket till föreVilken är din lilla by då? Bor själv i Kvissleby och såhär vi kusten har vi regn!! Skoterföre? Är sugen på testa min nya skoter, så vart ska man åka?
Aha dära! Ah måste komma lite mer!! Är sugen på testa min Rx-1 Warrior, med det dröjjer väl fram tills december minst. Du får väl hojta till när det är före nog så får man komma förib och kika på dina stråkJag bor i Nora, ca 1 mil utanför Kovland.. Har du vart på dragracing på Sättna så har du åkt förbi kåken min. Men som sagt bara 5 cm så de är ju inte mycket till före
Det kan vi nog styra upp!! :beer:Aha dära! Ah måste komma lite mer!! Är sugen på testa min Rx-1 Warrior, med det dröjjer väl fram tills december minst. Du får väl hojta till när det är före nog så får man komma förib och kika på dina stråk