Nix! Det är ju inga isar ännu som håller så det dröjer nog ännu ett tag.har dom börjat dra lederna ännu i Gällivare?
Nix! Det är ju inga isar ännu som håller så det dröjer nog ännu ett tag.har dom börjat dra lederna ännu i Gällivare?
okej, ska nog dit och köra skoter på nån vecka.Nix! Det är ju inga isar ännu som håller så det dröjer nog ännu ett tag.
nopp . helt ospårat i helgen när jag var.har dom börjat dra lederna ännu i Gällivare?
ljungaverk som i ovanför fränsta eller finns det kanske fler ljungaverk??
jaha okej här i nedansjö där jag bor (vet du nog vart det ligger) har vi typ bra 1dm... men det ser iaf vintrigt ut här ... var upp till fränsta senast idag och där uppöver så var det ju mkt mindre snö än härJepp det är där! men det kom inte så mycket här...men upp åt bergerna har det kommit nån dm
jaha okej här i nedansjö där jag bor (vet du nog vart det ligger) har vi typ bra 1dm... men det ser iaf vintrigt ut här ... var upp till fränsta senast idag och där uppöver så var det ju mkt mindre snö än här
vart var det? är nog inte mer än 2dm i ösd nuÖstersund:
va ute med hunden nu o tänkte gå på skoterleden där ingen hade kört innan och där var det upp till mitt knä! Så på vissa ställen är det nog 0,5m!
EDIT:
Snöar för fulla muggar nu xD
Ha ha, du ser ut som en riktig stockholmare. Jeans och canada goose jacka..Hej det va tydligen en fotograf som va där och tog lite bilder så jag länkar dom så kan ni titta på dom
http://gallery.voodoo-people.com/album506
Vid skoterleden utanför Sport och motor i Torvalla. Det var det på ett ställe sen vart det runt 25-30cm. Snöar nu btw.vart var det? är nog inte mer än 2dm i ösd nu
har dom sladdat leden än?Vid skoterleden utanför Sport och motor i Torvalla. Det var det på ett ställe sen vart det runt 25-30cm. Snöar nu btw.
Där uppe är det ju knappt någon snö..? Hur ser leden ut?Vid skoterleden utanför Sport och motor i Torvalla. Det var det på ett ställe sen vart det runt 25-30cm. Snöar nu btw.