Sjuukt.. Vilka mängder ni fått i Huddik Ni måste nästan ha mest i landet?70cm på ett dygn =) börja bli riktigt jobbigt att ta sig fram
Kan säga att Hudik inte är ensam om att få massvis med snö, som "KiNGsKoTeR" säger så har vi fått sjuka mängder här i söderhamn också.Har själv jobbat hela dagen i Hudik idag. Kommit mycket snö. Uppskattade att det nästan kom mellan 0,5-1 dm per timme.
Dom fick ju ta bandvagnar ut till kustkanterna:
http://helahalsingland.se/hudiksvall/1.2600881-bandvagnar-satts-in-i-pa-hornslandet'
Tur att jag slapp köra Caddyn dit.
Lider med dig! Är du sugen på en resa så kan jag bidra med avlastningsplats & boende 50m från skoterleden ett par dygn om du inte ids vänta tills ni får snö Bara roligt med nytt folk att åka med! Så samla ihop ett gäng och kom ner, om inte annat finns det billigt boende på div hotell och campingar om ni skulle få för er att komma och blir många.suck... här är det närmare -35 och inte ser det ut att det ska komma någon snö den närmsta tiden...
Vi har fått grymt med snö här! vi får ta hit en traktor snart som får köra undan snöhögarna här på gården....Kan säga att Hudik inte är ensam om att få massvis med snö, som "KiNGsKoTeR" säger så har vi fått sjuka mängder här i söderhamn också.
Mätte ute vid skoterleden när jag kom från jobbet runt 17 tiden idag, då var det 98cm mitt på täkterna där det blåser! Och garanterat mer där det inte blåst omkring.
Summa summarum; Tror dem flesta kommer få en underbar vinter