Snödjup i Sverige just nu?

raceman

Medlem
29 nov 2007
18
0
1
åNGERMANLAND
Hur ser det ut i Vemdalen? Jag ska nog dit på fredag nämligen..
Var i vemdalen för ca två veckor sedan,Hårda guppiga leder,i några raviner fanns det mera snö som hade drivit dit men stenigt på fjället.det var hyfsat med snö men det har väl försvunnit lite sen dess men det är inte 75cm snarare 40-50cm , men det går att hitta några ställen med mer snö. Fick iallafall köra lite...

Holländaren

Välkänd medlem
6 dec 2007
108
0
6
Här i Harads har vi fått snö idag, hela 3 cm! :mad: Men men, bättre än ingenting.. Fast nu är det tydligen plusgrader och regn som står på programmet igen..
Det här vädret är ju helt sjukt, brukar ju vara 40 minus och mycket snö kring nyår :(

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
här har det töat bort en del nu, kanske 15cm packad snö nu... dock så lär man ju få en fin och hård botten sen, men det som är lite lustigt tycker jag är att jag bor ca 3 mil utanför sundsvall och vi har typ 10cm mer snö än vad dom har i stan :)

SPARTA

Välkänd medlem
17 sept 2007
112
0
6
Sundsvall
här har det töat bort en del nu, kanske 15cm packad snö nu... dock så lär man ju få en fin och hård botten sen, men det som är lite lustigt tycker jag är att jag bor ca 3 mil utanför sundsvall och vi har typ 10cm mer snö än vad dom har i stan :)
Ja, nu har vi 0cm snö i stan. Möjligen 2cm is har vi kvar. :bawling:

E

ejwbegysv

Ca 50 cm med snö i Gördalen nu och tro på fan men nu började det snöa som bara den :)

Synd bara att man kör skidoo för den står ju på verkstaden över nyår också....

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Du har inte tur du ejwbegysv
-Med skotern.
Föret har du tur med din lilla rackare :p

B

Buktholmen

jaaa,hänna upp i Arjeplog finns he gått ve snö fast att he va +4 i en vecka:)