Tror det blir kräckelbäcken för mig och 2 till dagen efter jul =) skotrarna står ju i bollnäs men men.. får kosta vad det kostar jag orkar inte vänta på snön längre!
Damn! Är det bara puder eller bär det något? Har backen hunnit frysa eller är myrarna och vattedragen blöta?Var upp och åkte i Näckodalen igår i cirka 50cm snö
Lite mer i Emådalen.
Fan det här går ju bara inte, vilka är det i Borlänge som vill dra iväg juldagen eller annandag jul för lite åkning. förslag mottages. Är ju lite dött i Borlänge skoterforumet så jag slänger väl in förfrågan här istället.
Medväga har just nu 4 effektiva cm
Nej faen minisillen säg inte att du fått den där snödillen på hjärnan, den gör att du hallucinerar nå för jävligt blir så med tanke på den enorma skoterabsen du har för tilfället. Har lite tramadol hemma som du kan få vid vald tidpunkt då lugnar du ner dig, men som sagt du e okej ,medväga har just nu 104 mm snö.dött i borlänge nej jag var ut idag och körde mötte säkert ett 40 tal skotrar
du snackar sörja hör ja haha
Snön var tung så det bar hyffsat.Damn! Är det bara puder eller bär det något? Har backen hunnit frysa eller är myrarna och vattedragen blöta?
ok, fint nu ser jag vart de ligger!Sök på kölkojan, mora på hitta.se
Hade tydligen stavat fel i mitt tidigare inlägg