Snön försvinner

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Tjo!

Har rest från Sundsvall upp till Kalix i helgen för att spela 3 bandymatcher. Man ser alltså skotrar ÖVERALLT där :D ska f*n köpa en "vinterstuga" där nån gång :D sen när man kom hem för nå timmar sen så märker man hur snönivån sjunker....här och var sticker det fram gräs :( Varför? Fel att bara vänta med det till slutet av mars då moder natur.

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Haha "inte långt" lovar bara för de snöar i sandviken så behöver de inte göra de 23 mil bort ^^ och om du hade åkt dit kan du lika gärna åka 23 mil in i landet

Norden_AN skrev:
Hoppas du har rätt Skoterpeppe för Sandviken är juh inte såååå långt från S-vall ;)

egoboy73

Välkänd medlem
2 nov 2005
128
0
6
KAlix
Är du bra i bandy så är du välkommen att flytta upp..

Kan int ha varit en kul hemresa på 60 mil efter tre förluster....

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Jag åkte inte på en nöjjestripp till Kalix...hade jag gjort det hade jag förmodligen tat skotern med mig :p

dessutom så kan det vara ett stort snöoväder som kanske sträcker sig hit också...ska iaf snöa imorrn och framåt HÄR ;)

Quethec skrev:
Haha "inte långt" lovar bara för de snöar i sandviken så behöver de inte göra de 23 mil bort ^^ och om du hade åkt dit kan du lika gärna åka 23 mil in i landet

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Jag står imål. Vann mot Kalix 5-4 på fredan, förlorade mot Karlsborg på lördan med 7-2 och förlorade även mot Nyborg på söndan med 7-2 :(

egoboy73 skrev:
Är du bra i bandy så är du välkommen att flytta upp..

Kan int ha varit en kul hemresa på 60 mil efter tre förluster....

Skoterpeppe

Välkänd medlem
5 jan 2006
124
0
6
Sandviken
Jag hade mer än rätt ;)
Skulle tippa på ca 4dm under denna vecka. Just nu är det snöstorm i sandviken :)

Norden_AN skrev:
Hoppas du har rätt Skoterpeppe för Sandviken är juh inte såååå långt från S-vall ;)

ToBe_

Välkänd medlem
21 dec 2005
124
0
6
valbo
i Valbo en bit utanför sandviken å gävle är de bra me snö! har kommit minst 3 dm sen igår morse eller nått :p snökaos som vintern 98? vore inte fel :D

koksverk

Medlem
23 jan 2006
26
0
1
borta

ja jag bor i en grann by till kalix där vi har snö så det räcker men vad hjälper det när folk inte kan hålla fingrarna i styr !!! skotern är stulen ....skidoo legend grand touring 800 sdi.....

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Skoterpeppe skrev:
Ska komma 3,5 dm i Sandviken under denna vecka..!!!

Hoppas att det stämmer :)
Hehe, kom hem i söndags. *****r vad snö det kommit, Tråkigt att skotta bara men är ju fint för skoterföret =)