Lyfter tråden igen pga nya problem. Hittade felet på skotern, de var en trasig o-ring i toppen som spökade. Passade på att byta ut tätningarna på vattenpumpsaxeln, sätta dit nya kolvar och byta alla packningar i motorn medans jag ändå höll på. Så jag lyckades köra hela gårdagen problemfritt och den gick riktigt bra. Men sent igår kväll så började den gå på en cylinder. Jag bytte stift och den gick på två burkar igen, en liten stund. Ca 5 min skulle ja tro. Eftersom jag håller på köra in den och kör på en högre oljeblandning i soppan så tänkte jag att den slog igen stiften. Men då idag när jag skulle byta stift så gick den bra när jag skulle in i garaget, så jag tänkte att problemet försvunnit. Så for ut å körde i 5min till och då började den först gå skit några sekunder och sen på en cylinder igen. Bytte snabbt stift ute i fält (från BR9EYA till BR9ECS) och den gick på två cylindrar i typ 20 sek. Vad kan felet vara? Kan de vara spridarna som "kleggat" igen pga av den extra oljan? Kör på 3-4% jusst nu.