Och då menar du att man ska sätta instrumenteringen på stock F7 position?funderat på en f7 huv istället?
enda som ska behövas göra är att man måste kapa till f7 huven lite länst bak där man i vanliga fall spänner fast huven med stropparna ..
På plattan som sitter över sekundäraxeln. Möblera om lite där och montera popnuts.Ni som har/byggt snopro 440/700, var har ni lyckats klämma ni APV motorn? med originalfästet och den placeringen så tar det ju i pipan.
Ja, det stället hade jag inte tänkt på. Låter som ett bra alternativ.. ska kolla på möjligheterna att sätta den där, ev så får jag nog göra om kylslangarna lite.På plattan som sitter över sekundäraxeln. Möblera om lite där och montera popnuts.
Ingen som vet?Håller på med den elektriska biten just nu. En fråga ang lysen, måste omkopplaren på styret vara inkopplad för att halvljus ska fungera eller går det igång endå? just nu så har jag en del lösa kontakter i kabelhärvan, bla det som ska upp till omkopplaren på styret h-värmare mm.
Alternativt bygla i kontakstycket som går upp till styret för att få ljus?
Vill ha lysen inkopplade innan testkörning så man ej bränner ecu.
APV servo:Ingen som vet?
Yes! Där var enda stället jag fick plats med den.På plattan som sitter över sekundäraxeln. Möblera om lite där och montera popnuts.