Snopro 600 -08/-09

Snåwmobile

Välkänd medlem
21 apr 2008
186
0
16
Sv: Re: Sv: Snopro 600 -08/-09

hörde av min kusins kille att det finns nån skiljevägg bara i lilla tanken. om man får ner handen och löder bort den så blir det en stor tank. han kör en sno pro -08 och ska prova bränna snart. jag kan ju skriva hur det gick sen,

Hur gick det? Blev nyfiken..

slednecks

Välkänd medlem
14 jan 2007
609
0
16
Skellefteå
En fråga?
Går dom att köra uppe i fjällen utan ombestyckning eller är det som en 440? så man måste ha koll på stiften och ha 40 munstycken med sig? eller är det mer en Vanlig pålitlig 600?

Ellsworth

Välkänd medlem
17 nov 2007
880
0
16
Skellefteå
sry att jag drar upp en gammal tråd men då de handlar om samma sak ser jag ingen anledning att starta en ny.
Är snopro 600 en bra skoter ? har bara hört att de är krångel me den och att den skär ofta och drar åt helvete mycke sås hela tiden.
är jävligt sugen på en 08a men som sakt så vill man ju veta mer innan man köper.
MVH J

sledxtreme

Aktiv medlem
23 dec 2008
58
0
6
Bollnäs
sry att jag drar upp en gammal tråd men då de handlar om samma sak ser jag ingen anledning att starta en ny.
Är snopro 600 en bra skoter ? har bara hört att de är krångel me den och att den skär ofta och drar åt helvete mycke sås hela tiden.
är jävligt sugen på en 08a men som sakt så vill man ju veta mer innan man köper.
MVH J
Jag har inte hört att de ska va nå problem med dom iaf.. bara att om kan slita lite mycket rem.. min går iag riktigt bra! rapp som fan!:)

Ellsworth

Välkänd medlem
17 nov 2007
880
0
16
Skellefteå
tycker den är lite småskum att köra men man lär sig ju :)
nån som vet hur ni kör tändningen på dom här på 98a oktan?
min står på 0 och jag vet fan inte om man vågar röra den där :p

Simon_A

Välkänd medlem
14 nov 2007
100
0
6
Borlänge
Jag har provkört en SX -09 en liten sväng och blev grymt imponerad, min fråga då är, är skillnaden så stor så jag skulle bli besviken på en -08?