Snow Wolverine

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Vad tror ni om den maskinen, kan det bli nåt tro hoppas det iallafall och den var bra lik yamaha på nåt sätt lr är det bara jag som tycker det men dom bilder man sett hittills så såg den inte så dum ut men vad tycker ni andra.

E

Ej medlem/Inloggad

Vart finns det bilder som man kan se hur den ser ut nånstans?

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Det avr den fulaste skapelsen jag sett på länge. Varför efterlikna en Yamma. Lyset, backspeglarna, inte snyggt.

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Yamalik

Hmm, en 4-taktare på 120hk känns som något man hört talas om förut, likaså designen.
Otroligt att man kan få till en så vedervärdig design när man tydligen sneglat både en och två gånger på Yamaha, som faktiskt börjar få ordning på vissa av sina modeller till nästa år.

Men visst är det kul med ett svenskt skotermärke, hoppas att det går bra för dom och att vi snart får veta mer!

Daniel

Medlem
31 dec 2004
18
0
1
Haparanda
Herregud vad den såg förjävlig ut, hoppas det ändras

men detta lät trevligt
""" konstruktionen skiljer sig från konkurrenterna framförallt genom den unika ramkonstruktionen i Nanoflex-stål och i att motorn kommer att utgör en bärande del """"

eller så är motorn så stor o tung att den måste ingå i chassit :D

Errrnst

Välkänd medlem
1 jan 2000
514
1
16
36
Luleå Sverige
Ja huvva ligen... Bland det fulaste jag sett på riktigt länge. Allvarligt dom kan ju inte mena allvar att dom ska sälja den där...

Snälla nån

Xen0

Välkänd medlem
7 sept 2008
212
0
16
Luleå
hmm, finns det ingen som har bilder på hur den såg ut då? äldsta prototypen så att säga.

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Sök. Jag har lagt upp bilder på både sista prototypen och på den produktionsfärdiga skotern innan de gav upp..