"Sommar"bild från norge...

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Jaja, okej då det är väl ingen hoj..
Bilen har man till att frakta arslet med och att leka på vintern med.. :)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
"Häftiga" bilar är fjolligt, köp en hoj som går på 0,7 och kör ifrån bilarna istället... :)
En hoj har inte en chans mot en bil om det svänger lite.

Men förresten varför blev det "debatt" om detta? Fram med mer sjyssta sommarbilder =)

Var en jobbarpolare som pratade om nån väg norr om Gäddede mot Norge som brukar vara avstängd vintertid för all snö och undrade hur pass mycke vallar det kunde tänkas vara kvar. Kanske bilden var ifrån den? Kool bild iaf som tråden startade med =)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
ja där måste det ju vara farlig för undervegitationen att köra skoter, skoterförbud direkt!
eller så inte. Shysst med så mycket snö på sommaren, var ute nyss och burkade med min trotjänare Rajden, ja du läste rätt, burkade i snö tillåmed!
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
En hoj har inte en chans mot en bil om det svänger lite.

Men förresten varför blev det "debatt" om detta? Fram med mer sjyssta sommarbilder =)

Var en jobbarpolare som pratade om nån väg norr om Gäddede mot Norge som brukar vara avstängd vintertid för all snö och undrade hur pass mycke vallar det kunde tänkas vara kvar. Kanske bilden var ifrån den? Kool bild iaf som tråden startade med =)
kan de ha varit steckenjock(stavning)?
 
4

426H

Jag var både i stekenjokk och stryn förra sommaren! Några bilder:

Stekenjokk:



Strynfjellet (norge):

 

johe

Aktiv medlem
3 jan 2008
52
0
1
Umeå
Jag var både i stekenjokk och stryn förra sommaren! Några bilder:

Stekenjokk:



Strynfjellet (norge):

Vilken tid var det dom här bilderna togs, var det i juni eller juli? ska nämligen upp till stekenjokk nu i helgen och försöker se hur mkt snö man kan vänta sig..
Mvh Johan
 
4

426H

Vilken tid var det dom här bilderna togs, var det i juni eller juli? ska nämligen upp till stekenjokk nu i helgen och försöker se hur mkt snö man kan vänta sig..
Mvh Johan
Vill minnas att det var 1:a veckan i juli.