Sommarsysselsättning?

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.194
69
48
Skellefteå
Mina planer är:

*Skruva isär moppen, skruva ihop, sälja.
*Hjälpa polarn me hans gammel GP.
*Tjuvröka,tjuvdricka,festa.

***Mesta tiden av sommarn kommer gå åt att sitta inne och kolla skoterfilmer, läsa det lilla som skrivs här, och på snowriders forum. Ibland tar jag fram alla högar med skotertidningar och läser några dagar i sträck.

OCH, FY SKÄMS FÖR ER SOM GLÖMMER BORT SKOTER UNDER HALVÅRET SJÄLVMORD LÅTER SOM ETT BRA ALTERNATIV!

ATT GLÖMMA BORT SKOTERN ÄR SOM ATT PÅVEN SKULLE GLÖMMA BORT VILKEN RELIGION HAN TILLHÖR!!!!

norrlands_pöjk

Välkänd medlem
7 nov 2008
140
0
6
Haparanda
Det bli att gå i ide och invänta sesongen igen...;D ne men blir att jobba, bygga och allt annat roligt, mest jobb om det ska bli ny maskin till vintern:)

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jobba...
Legoland med barnen.
Jobba lite till. Eller förresten-får nog jobba allt jag kan så jag har råd att lösa ut höstens nyköp :)
Göra klart garagebygget kanske? Har ju bara hållit på sista fem somrarna med det :p

Trapper 602 (503)

Välkänd medlem
23 apr 2009
1.288
1
16
29
Haparanda Kommun
Måste fixa klart bilen och få den registrerad så jag får börja övningsköra, sedan eventuellt sälja den i höst.
Måste också få min Everest 464 och fungera och ner i delar och sålt, samma sak med min Alpine 640 :)

bonde456

Välkänd medlem
10 mar 2009
728
0
16
I sommar så ska jag skjuta på så många husprojekt jag kan för att hinna att köra hoj.

fanzy

Välkänd medlem
27 nov 2006
2.335
9
38
Lycksele
Blir väl att se över skoter. Funderat på lite färgbyte.
Sen så plockar man väl fram custom cykeln och åker på den tills det börjar snöa igen :)

700enduro

Välkänd medlem
23 maj 2010
302
0
16
Luleå
JOBBA JOBBA JOBBA, skruva skoter, köra skoter, fiska, Brudar, hoppa i dödafallet (Storforsen Norrbotten) , och en massa fyrhjuling!!!!

Min sommar kan inte bli mycket bättre!!! :D

Routterrr

Välkänd medlem
2 aug 2010
246
0
16
Luleå, Sweden, Sweden
Blir väl att börja plocka fram båten strax och börja putsa. Ska även försöka ta in skotern och gå igenom samt höja styret. Sen får vi se vad som händer. En del fiske blir det väl också.

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
har beställt en del grejjer till skotern som ska monteras sen har vi alltid som tradition om vädret tillåter att vi kör gräsdrag (med skoter) på midsommar (har haft tur dom senaste åren) lär ju bli en hel del crousingar o bilträffar o för att inte glömma fiska oooo :)

J.Eriksson

Välkänd medlem
30 apr 2010
986
1
16
Boden
Blir att ta körkort under sommaren ;) och jobba så man kan köpa en brutalare bil än en 240...... Sen blir de väl att skruva lite i skotern, få se vad man kan göra med den nu. och istället för att köra skoter på vintern plockar jag fram crossen och far ut och gasar med den på sommrarna

Larsson400

Välkänd medlem
30 jan 2006
264
0
16
Storvik
Jobba så man har råd att byta upp sig till en Pro Rmk nästa vinter.. Kanske blir nån sväng på Gelleråsen med busbilen..Fota en hel del bilträffar blir det säkert också :)

E

eMe181

Hmm, renoverna Srv:n ytligt, ta moppe kort, köra moppe,krocka, bli arg som fan!