Du kan ju ändå svänga in på NTC för det finns ju annat än bara "Skorot" där.Skoterns dag idag!!! =) Blir att åka förbi nya maskin & fritid och prata lite med Gubben där, sen kanske man tar sig en titt förbi Mellanströms eller polaris, yamaha vinkar jag adjö till när jag åker hem, för nå sånt skrot vill man ju inte ha på gården
Tog mig en lapp för inbetalning till skoterklubben så under veckan blir det gjort! =) tyckte stämningen var absolut skönast på NTC på dom andra butikerna var de så stökigt och lite att seDu kan ju ändå svänga in på NTC för det finns ju annat än bara "Skorot" där.
Bland annat så är skoterföreningen där och visar upp sin verksamhet (och 206) dessutom kan du ju köpa ett medlemskap och en burgare.
Har du slut på pengar så bjuder vi även på korv !
Men den du får grilla den själv.
Vad jag har hört, så blir det tydligen ingen Backtävling i AJ den helgen.Nu vet jag inte om det är rätt tråd att fråga i men;
Jag söker Arvidsjaurs bästa hotell att spendera nätterna på under Hill-X tävlingarna 4-5 dec. Tips?
Va bra.Tog mig en lapp för inbetalning till skoterklubben så under veckan blir det gjort! =)
Ja du, nästan allt av dom sista resterna smälte bort nere på samhället i alla fall.
Vet ej säkert, men gissar på att det är någon av "Icebound-grabbarna"Riktigt härlig bild!
Vem är det som kör?
Nere på samhället är det ca. 35 cm, men uppe vid Akka är det över 40 cm. Men isarna på dom större vattendragen är livsfarliga !Hur ser det ut med snö nu finns det nått eller måste man upp mot arjeplog för att se det vita guldet ? En kompis hämtade ut en nytro igår han är sugen på att köra...