Tyska veteöl eller Tjeckiska pilsner är min melodi. Urquell och Weihenstephaner som stora favoriter. Börjar gärna kvällen med en Lagavulin eller annan Islay whisky.
Skål på er, vart i Danmark med klassen (under 18 :eyebrows och druckit varierande typer av öl, tjeckiskt, irländskt, svenskt, amerikanskt, mexikanskt, danskt, ljust och mörkt lager, och många fina med kolsyrepatroner i. Lätt bästa resa någonsin. Danmarks alkoholpolitik är underbar, 120 danska för en sjuttis jäger.
Hehe. Jag ska gå i skola resten av livet. Det blev långhelg så nu har vi skålat jag å nåra klasskompisar i diverse likörer och finska grejer.*finsktistheshit*
Hehe. Jag ska gå i skola resten av livet. Det blev långhelg så nu har vi skålat jag å nåra klasskompisar i diverse likörer och finska grejer.*finsktistheshit*
tänkte testa på carlsberg på plastflaska ikväll och lite smirrnoff ice, mums! i övrigt vill jag önska alla andra skoteråkare här på forumet som dricker livets drycker ikväll en oerhört trevlig kväll och tat lugnt