70/5 = 14cl bara, inte ens en groggva snäll mot grappen nu ! Han drack ju faktist 140 cl sprit (om man delar 700 på 5 dvs)
Om det var en 70is dvs
70/5 = 14cl bara, inte ens en groggva snäll mot grappen nu ! Han drack ju faktist 140 cl sprit (om man delar 700 på 5 dvs)
skrev i inlägget före dit att jag tänkte helt galet70/5 = 14cl bara, inte ens en grogg
Om det var en 70is dvs
Tror din bartender blandar lite dåligt.om man ändå kunde dricka sig full på 14cl vodka.. då skulle man le dagen efter krogen när man kollar kontoutdrag...
Jo, men vi drack ju it ba de. Vi dela ju på en back stark öl så vettefan ;d orkar inte bry mig hur mkt man dricker är ju inte en tävlingom man ändå kunde dricka sig full på 14cl vodka.. då skulle man le dagen efter krogen när man kollar kontoutdrag...
Allt är en tävling! haha j/k man ska dricka tills man blir roligJo, men vi drack ju it ba de. Vi dela ju på en back stark öl så vettefan ;d orkar inte bry mig hur mkt man dricker är ju inte en tävling
@eMe181: låt spriten vara ett tag till så räcker stålarna till lite mer soppa istället!
Och ni andra kan ju sluta hoppa på honom i varenda tråd!
Mvh
Pelle