Stora skål-tråden! (Åldersgräns!)

R

räsern

Om man vill att det ska ordna upp sig så vill man då iallafall ha en kvarting, Eme har mycket att lära ;D
 

procep

Välkänd medlem
30 jul 2010
346
0
16
om man ändå kunde dricka sig full på 14cl vodka.. då skulle man le dagen efter krogen när man kollar kontoutdrag...
 
E

eMe181

om man ändå kunde dricka sig full på 14cl vodka.. då skulle man le dagen efter krogen när man kollar kontoutdrag...
Jo, men vi drack ju it ba de. Vi dela ju på en back stark öl :p så vettefan ;d orkar inte bry mig hur mkt man dricker är ju inte en tävling :p
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Jo, men vi drack ju it ba de. Vi dela ju på en back stark öl :p så vettefan ;d orkar inte bry mig hur mkt man dricker är ju inte en tävling :p
Allt är en tävling! haha j/k man ska dricka tills man blir rolig :)
 

LtNil

Välkänd medlem
3 nov 2008
563
0
16
Boden
@eMe181: låt spriten vara ett tag till så räcker stålarna till lite mer soppa istället!

Och ni andra kan ju sluta hoppa på honom i varenda tråd!

Mvh
Pelle
 

procep

Välkänd medlem
30 jul 2010
346
0
16
@eMe181: låt spriten vara ett tag till så räcker stålarna till lite mer soppa istället!

Och ni andra kan ju sluta hoppa på honom i varenda tråd!

Mvh
Pelle

du kanske vill agera moral-polis här, men som man bäddar får man ligga.
Jag bryr mig inte för fem öre om vad majoriteten skriver.
dem så kallade påhoppen på eMe startade nog när han var dryg o spammade tråden "youtube : här samlar vi sköna skoterfilmer" och "snödjup just nu" tråden.
Jag e rätt neutral i frågan men förstår dem som stör sig på en del av hans inlägg!
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Om folk slutar påpeka det han skriver och bara hålla sig till topic så skulle det inte bli lika mkt skit i trådarna.

Kan förstå att folk stör sig, jag stör mig på många på detta forum, men skulle alla påpeka alla inlägg gjorda av någon man hakar upp sig på så skulle det bara vara skitsnack och OT överallt här.

(är Inge bättre jag heller nu då jag skriver detta men)

För att återgå till "topic":

Voltade med min pickup för 3 år sedan och slog sönder en del ben samt fick hjärnblödning och spräckt skalle. Sedan dess övervarvar jag efter max 2 starka på krogen. Att det ALLTID gör mig spyfärdig och huvudvärk gör mig dessutom mindre sugen ( 6 krogbesök på 3 år)

Har blivit billigt sedan dess:)
 

RS_Vector

Välkänd medlem
11 feb 2008
370
0
16
33
Ljusdal
Skål på er kamrater, väntar in mycket snö så man kan ut å testa nyförvärvet som inhandlades igår, lynx rs 2011 :D

[video=youtube;gkhAZ7vOqAo]http://www.youtube.com/watch?v=gkhAZ7vOqAo[/video]