Strömsund!

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
tjae, min ext brann i söndags, avgasröret blev så varmt att ljudisoleringen brann och brände fast i avgasröret så huven knappt gick få upp, allt annat har klarat sig i alla fall.

Tror det berodde på puder som täppt igen lufthålen på huven.

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Sådär.. då var kulleden svetsad. Får se hur det håller, det är riktigt gjort iallafall. Får fixa den andra också och ta med mig lite verktyg utifall att. Sedan får jag hoppas att jag hittar någon hel begagnad.

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Man får väl se :eek: Kanske tar med mig verktygslådan och åker en sväng :bootyshake:

Ps. Ska vi starta ett litet strömsund-skoterforum?

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
hahah, vi får diskutera saken ;) ja klarar mig alldeles utmärkt på denna diskussionsida så för mig spelar det ingen roll :D

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Nog har man sina smultronställen alltid :evil:

Fast de ska man ju inte berätta om.. då är det ju helt kört där nästa gång:aetsch:

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Bara de kan börja prånga ut dem till nästa säsong.. i stor upplaga. Ser ut som en mycket lovande sportskoter när man tittar och klämmer på den, utan tvekan, med stor känsla för detaljer.

Skulle åtminstone inte skämmas över att komma på en. Lite skönt att killen som visade den inte stod och lovade guld och gröna skogar, utan pratade lite mer utifrån hur den fungerar i verkligheten.

Antonol, upp med fler bilder från hela träffen här i tråden också. Vi vill se mer =)

Knäppte inte några själv eller för den delen gick vi inte och kikade hos alla tillverkare heller, var ingen i gänget jag for med som var sugen på nånting då i kylan och snöyran.