hur går de? fått nå delar? vill se mer av den skotern tycker de e den snyggaste xp summit! funkar den bra?
Hehe jo den var faktiskt ganska lik, synd bara att man inte har Etec 800:an :cry:Man kan ju lungt säga att din maskin liknar den nya 2011 Summit..
http://www.ski-doo.com/en-US/Snowmobiles/Summit/Overview.htm?Sled=SummitEverest
Tackar, tackar! Jäkligt nöjd med den än så länge, har bara hunnit 9 mil än så framtiden får utvisa om den funkar brahur går de? fått nå delar? vill se mer av den skotern tycker de e den snyggaste xp summit! funkar den bra?
Skillnaden, som jag förståt, är att man inte ska behöva ställa fjädringen lika hårt sen ska skidresen bli betydligt mer lätthanterliga... men kan säkert ha fattat felmen vad ska skillnaden göra då? jag förstår inte riktigt vad som ska göra skillnad..?! e dem längre maskinerna kanske lite säckiga eller vad man ska säga..
skulle du mont v-kittet själv?
limmade du fast mesh tyget på baksidan dina ramar eller bara popnita du?
mycket snygga iaf!
Skillnaden, som jag förståt, är att man inte ska behöva ställa fjädringen lika hårt sen ska skidresen bli betydligt mer lätthanterliga... men kan säkert ha fattat fel
Japp, ska montera det själv. Ska bli spännande :wondering:
Meshen är limmad på insidan med vanligt kontaktlim. Sen la jag en sträng silicon och slutligen så popnitade jag på plats.
Dina såg jäkligt bra ut oxå med tanke på att du gjort dem för hand.