Summit freeride, Assault, Pro rmk -2011 ???

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Av min erfarenhet så är listpris inget att gå på, som ni skriver att ski-doon är 10000kr dyrare. vad har ni betalat för polarismaskinerna?
Jag prutade 25000kr när jag beställde min Freeride + att jag får med kapell, 12L olja och 2 v-remmar.

Mulleson

Välkänd medlem
7 apr 2009
1.018
2
38
Luleå
T.N.T Ok, så du fick ge 126k Med olja och kapell? Det är ju en bra rabatt från org pris. Intressant vore om man kunde få en överblick vilken rabatt de olika märkena ger. Så man får se vilka som egentligen håller lägst pris.

T.N.T.

Välkänd medlem
26 feb 2009
3.144
5
36
Gänsen mellan Falun å Borlänge
Ja de är ju lite svårt eftersom handlaren bestämmer vad han vill sälja maskinen för. Åker man till t.e.x. Görans Motor i Mora så får man garanterat aldrig den maskinen under 140.000kr p.g.a. att han är sniken och girig... Men folk verkar ju ovetande handla av honom ändå. Det är ju dessutom väldigt hyshhysh mellan handlarna vad dom säljer maskinerna för sinsemellan. Av den anledningen vill ju inte säljaren av min maskin att jag talar om vart jag köpt min maskin. Har faktiskt hänt att han blivit uppringd av Görans som har varit sur som fan för att han prutar mycket på maskinerna...

lerling

Välkänd medlem
21 jan 2007
595
0
16
kiruna
Bra val!

En 800 etec går inte billigt (på vare sig remmar eller soppa) när man kört hårt så nog blir det billigare med rmk:n! För vem köper en lössnömaskin och kör 20km/h på leden?:)
Hur vet du att den tar mycket soppa? har hört annat, men remmar verkar brp äta ännu, när dom hade testat den i finland så var det remdamm överallt, men dra mycket soppa tror jag inte på