Summit Skidor?

Mxz5831

Semi PRO sledder
3 nov 2004
80
0
0
oj, jag har ju S2000 chassit.. vill också ha en lyktdelare. :)
Finns det nån bild på dom?

F

Fredrikkoraudi

Det var antingen ifrån Duells eller ifårn Rinab, men ja tror ändå att de var Duells jag beställde ifrån, kan kolla upp detta, återkommer! :)

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
jag ringde idag och kollade och dom hade något som passade in på beskrivningen det lyktdelaren kostade 189kr men han behövde ski-doo orginalnumret på själva lampan för att veta om det passar

är det någon här som kan det numret eller vet var jag kan få tag på det? (ringde ski-doo år här i umeå men dom verkade inte så intresserade av att hjälpa till)

F

Fredrikkoraudi

Silly Bear skrev:
jag ringde idag och kollade och dom hade något som passade in på beskrivningen det lyktdelaren kostade 189kr men han behövde ski-doo orginalnumret på själva lampan för att veta om det passar

är det någon här som kan det numret eller vet var jag kan få tag på det? (ringde ski-doo år här i umeå men dom verkade inte så intresserade av att hjälpa till)
jag kan kolla när jag ska till garaget! :)

/F

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
har du hittat något?

kollade med en ski-doo åf som också är åf för duells enligt dom existerar ingen lyktdelare till summit s2000 chassit

F

Fredrikkoraudi

Silly Bear skrev:
har du hittat något?

kollade med en ski-doo åf som också är åf för duells enligt dom existerar ingen lyktdelare till summit s2000 chassit
Nix, inget nummer, ursäkta ja varit seg på svara, har ej haft tillgång till internet i Ritsem, vafasen, här uppe i GVE finns det iallafall!

/F

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
Fredrikkoraudi skrev:
Nix, inget nummer, ursäkta ja varit seg på svara, har ej haft tillgång till internet i Ritsem, vafasen, här uppe i GVE finns det iallafall!

/F
har du något exakt namn på vad delaren heter eller något annat som kan hjälpa mig hitta den

och var det duells du hittade den på?

F

Fredrikkoraudi

Silly Bear skrev:
har du något exakt namn på vad delaren heter eller något annat som kan hjälpa mig hitta den

och var det duells du hittade den på?
Den hette "Lykdelare S2000" bara, inget mera.. det var på Duells den fanns, ska ringa å tjata på dom senare idag efter jag ätit! Fan dom SKA ha! :)

/F

F

Fredrikkoraudi

Silly Bear skrev:
hittade du någon?
Ringde till dom men dom sa att dom utgått (?)

men jag ska iaf ringa på slutet av veckan å kolla sa killen om han hittat nått!

/F

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
44
Umeå/Boden
hehe...nja..han har ju lyckats fått liv i kissen nu men det läker fortfarande lite vatten så jag har inte kunnat slita skidorna av han

jag ringde lule skoterdemontering och dom hade tydligen ett par bearcat skidor killen skulle bara kolla upp så dom passade utan problem