jag kan kolla när jag ska till garaget!Silly Bear skrev:jag ringde idag och kollade och dom hade något som passade in på beskrivningen det lyktdelaren kostade 189kr men han behövde ski-doo orginalnumret på själva lampan för att veta om det passar
är det någon här som kan det numret eller vet var jag kan få tag på det? (ringde ski-doo år här i umeå men dom verkade inte så intresserade av att hjälpa till)
Nix, inget nummer, ursäkta ja varit seg på svara, har ej haft tillgång till internet i Ritsem, vafasen, här uppe i GVE finns det iallafall!Silly Bear skrev:har du hittat något?
kollade med en ski-doo åf som också är åf för duells enligt dom existerar ingen lyktdelare till summit s2000 chassit
har du något exakt namn på vad delaren heter eller något annat som kan hjälpa mig hitta denFredrikkoraudi skrev:Nix, inget nummer, ursäkta ja varit seg på svara, har ej haft tillgång till internet i Ritsem, vafasen, här uppe i GVE finns det iallafall!
/F
Den hette "Lykdelare S2000" bara, inget mera.. det var på Duells den fanns, ska ringa å tjata på dom senare idag efter jag ätit! Fan dom SKA ha!Silly Bear skrev:har du något exakt namn på vad delaren heter eller något annat som kan hjälpa mig hitta den
och var det duells du hittade den på?
Ringde till dom men dom sa att dom utgått (?)Silly Bear skrev:hittade du någon?