Javisst, man kan ju bygga en egen lyftbåge också, eller en egen skoter...Hade kanske varit en ide men samtidigt går den ju pulverlacka billigt.
Men varför krångla när det finns färdiga grejer....
Last edited:
Javisst, man kan ju bygga en egen lyftbåge också, eller en egen skoter...Hade kanske varit en ide men samtidigt går den ju pulverlacka billigt.
Vilken båge är det till 146"?köpte från boondockern, trodde i min enfald den skulle passa...Det finns svart båge att få till 137" och 146", dessvärre verkar det svårare till 154" och längre. Jäkla tråkigt då det ser för taskigt ut med ofärgad båge.
Imorgon blir det montering av sätesväska och snöfilter i huven, äntligen fått grejerna.
http://www.skoterdelen.com/m#product/22418Om man vill ha lägre styre på Summiten, vad gör man?
Finns det nån originalhöjare som passar?
Antar att det inte passar från de korta Xs maskinerna eftersom det verkar vara fatbar på summiten...
Nu ska vi inte vara sånna..Javisst, man kan ju bygga en egen lyftbåge också, eller en egen skoter...
Men varför krångla när det finns färdiga grejer....
Nejdå, kunde bara inte låta bli att retas lite:blink1:Nu ska vi inte vara sånna..
Postar du här när du provat din båge?
Kan ju vara bra att veta (för dom som inte köpt drag än)
...och det är nu det...Ja, skriver när jag testat...
Ok så originalbågen är svart då, va skööntTillbehörsbågen är alufärgad, men bågen på tundran och summit 600 är svart.
Ingen bamsepulka här heller, jag drar brännapulkan :-D