Ja det var inte så många fler, Vi träffade två bekanta på Spjärshälla därifrån vi kom när vi mötte dig och sen träffade vi på tre på Himmelsberget och sen ett par skotrar till på väg till parkeringen.Helsvart hade jag nog idag när jag tänker efter, nya kläder är beställda. Nä, när ni passerade stod jag bara och läste på skyltarna och velade vart jag skulle. Hade jag varit vilse hade jag stoppat er och frågat. Det verkar inte ha varit många ute idag, såg enbart er samt ett gäng Yamahaåkare. Vid 14-tiden var det tomt på parkeringen när jag kom gående för att hämta dunken.
jag var där förra söndag (18:e) och då var lederna grymt fina och ca 40 cm + knappt några som körde den dagenTjo!!
nån som har vart och gasat i svartnäs trakterna som har koll på snömängd och hur isarna är i området!?
Var och när i Svartnäs är det ? (Inte för orten är så stor...)På lördag kör Linghed Vildmarkscupen i Svartnäs. Ta skotern till Svartnäs och kolla lite skotercross
- Och det är vid fotbollsplanen.Glöm nu inte bort årets vildmarkscup! Nästa helg 14/2 smäller det. Ungdomarna startar 10:30 och cupen har första start 11:00.
Fri entré för barn under 15 år och 100:- för övriga.
Varmt välkomna till Svartnäs den 14/2!