Vad jag menade var att man kan se spänningen till dem, de ger ju inte felkod på läkage, mm annat än om det skulle vara ett elfel typ.Dom har redan gjort det utan att hitta några fel. Ska in till dem imorn och ta upp att dom nog får köpa tillbaka den.
Kikat på en rmk och en boondocker, båda 2013 istället så vi får se vad dom säger.
då tiden för ångerrätt är slut så kan dom ju välja att ta in den och kolla genom den igen också.
men, om spridarna ger bra resultat vid avläsning. Kan de fortfarande hänga sig eller fungera dåligt utan felkod?
Hej, ursäkta att jag bumpar denna tråd såhär 2 år senare. Men jag skapade ett konto endast för jag måste få fråga hur det gick med skotern och problemen?Den har snart gått 500 mil och har bytt tändhattar och tändkablar.
firman har lämnat bort den på spridarrengöring så jag hoppas det gör skillnad.
Dom har haft den i 2 veckor och det är de enda jag fått höra från dem. Får se om jag får igen den till helgen så man kan provköra lite iallafall.
köper hem br9eya samt bpr9es och knackar ihop dem till 0.5 också för att se om man märker skillnad.
De ska inte ta stift.Hej, ursäkta att jag bumpar denna tråd såhär 2 år senare. Men jag skapade ett konto endast för jag måste få fråga hur det gick med skotern och problemen?
Har nämligen exakt samma problem med min Switchback Assault 2011. Äter nämligen tändstift som det vore godis...
Auktoriserade Polaris verkstad säger det är "normalt".
Byter alltså tändstift inför en körning, stänger av skotern, startar och efter ett par meter så börja den gå på en cylinder.