En vinst? Johan vann hela sm kval serien!.
visst en vinst men vad gör det på det stora hela?
Men s***t samma, i din värld så kommer Yamaha ändå vara kassa, även om dom vinner allt!
En vinst? Johan vann hela sm kval serien!.
visst en vinst men vad gör det på det stora hela?
vinner yamma allt som går att vinna eller om dom vinner när det väl gäller som en SM eller VM final.En vinst? Johan vann hela sm kval serien!
Men s***t samma, i din värld så kommer Yamaha ändå vara kassa, även om dom vinner allt!
Yamaha körde med lynx boggie när Rs vectorn snurra runt bananVet inte om jag håller med att Yamha är bäst på cross Dom blir bättre. Men det finns bara en som kan det här med rejäl fjädring. LYNX men Yamaha kanske närmare sig med Nytro RTX SE.
En tråd som spårade ur direkt, illa.är det någon som kan förklara för mig varför en skoter med 1049cc får åka i stock 600 ?
alla snackar om att den går så bra på tävling och allt men den har ju även 450cc mer.
har inte riktigt förstått det.
Det är ju förklarat. Flera gånger till och med.En tråd som spårade ur direkt, illa.
Varför en skoter på över en liter kör i 600-klassen kan ingen förklara.
Det är enligt reglerna och de i sin tur utgår ungefär från de teoretiska förutsättningarna. Rotax tar upplysningsvis ut dryga 90 hk ur 250cc tvåtaktare. Men det har lika lite med detta att göra som R6.Yamaha tar ut 128 hk ur R6 (600cc båge) så det är inte där det hänger. Lite mer kubik kan dom ju få ha med nästan dubbelt så mycket är riktigt illa.
Det är ju förklarat. Flera gånger till och med.
Det är enligt reglerna och de i sin tur utgår ungefär från de teoretiska förutsättningarna. Rotax tar upplysningsvis ut dryga 90 hk ur 250cc tvåtaktare. Men det har lika lite med detta att göra som R6.
vadå inte orginal? Tror du han har trimmat den eller?PRO open är ju mycket hårdare än PRO stock..
Dom bästa tävlar ju i PRO open, men vi kommer ju få se på olika stadioncross tävlingar i år hur det går för 300kgs Yamahan när han får tävla mot alla andra skotrar.
btw, Johans Yamaha är _INTE_ orginal!
hur fan vet du att hans nytro inte är orginal??:S har du pratat me han el hans mekaniker eller kollat på hans skoter under huven??? om du inte gjort det ska du fan inte snacka heller!PRO open är ju mycket hårdare än PRO stock..
Dom bästa tävlar ju i PRO open, men vi kommer ju få se på olika stadioncross tävlingar i år hur det går för 300kgs Yamahan när han får tävla mot alla andra skotrar.
btw, Johans Yamaha är _INTE_ orginal!
skotern är INTE helt orginal det behövs inte många indianer i kanoten för att förstå det.hur fan vet du att hans nytro inte är orginal??:S har du pratat me han el hans mekaniker eller kollat på hans skoter under huven??? om du inte gjort det ska du fan inte snacka heller!
Näe men jag känner folk som har pratat me han och hans mekaniker och sett skotern nerplockad dan innan ACC och den var helt orginal då. Ända som gjort är dämpare, matta, drivhjul.skotern är INTE helt orginal det behövs inte många indianer i kanoten för att förstå det.
visst det är små saker men små saker gör ändå att maskinen INTE är orginal.
Är den original då? Om jag sätter på sjuttontumsfälgar, diffbroms och byter dämpare på en volvo 142 är den då original?Näe men jag känner folk som har pratat me han och hans mekaniker och sett skotern nerplockad dan innan ACC och den var helt orginal då. Ända som gjort är dämpare, matta, drivhjul.