Ska köpa skoter nu runt 15 000 helst 500+CC, några tips? Har tänkt på en Indy Rxl 650 men jag har hört så mycket dåligt om dom.
Ja jag har också kollat på den yamahan men jag brukar låta andra sköta mekandet åt mig :stupid: så den är nog inget för migDet är väl inte direkt så mycket fel på skotern med dom har en tendens att vara trimmade till bristningsgränsen
Hittar du en fin välskött en så varför inte?
Annars kan du ju prova en Yamaha sx 600 driftsäker och inte allt för tråkig skoter
Såg en på blocket för 15 dock med trasig variator men är du lite händig så är det nog en bra affär
(Om någon undrar, nej det är inte min skoter)
Ja jag har också kollat på den yamahan men jag brukar låta andra sköta mekandet åt mig :stupid: så den är nog inget för mig
Jag vill ha en skoter som har hyffsat bra axx, toppfart men som inte krånglar allt för mycket, jag har ju polare som fixar mekandet gratis om jag har delar så det är väl hyffsat lugntAha...ja måste du lämna bort den och få den lagad så är det nog kanske inte någon vidare affär
Vad är det mer exakt för typ av skoter du är ute efter
Gillar du inte att skruva så är ju yamma alltid ett bra alternativ exiter ligger ju också i den prisklassen, kanske inte snyggast men det är som med allt annat i livet man får inte mycket skönhet för 15.000
Annat tips är rave 670