Jo det är ju synd om den som får sitta bak på "nödsätet"De må ju bli ganska trångt me 3 personer,skoterkläder,hjälmar+ annat plock man har med sig i pickisen?Eller är det hjälm på som gäller![]()
Jo det är ju synd om den som får sitta bak på "nödsätet"De må ju bli ganska trångt me 3 personer,skoterkläder,hjälmar+ annat plock man har med sig i pickisen?Eller är det hjälm på som gäller![]()
Jag har åkt 44 mil på "nödsätet"Jo det är ju synd om den som får sitta bak på "nödsätet"![]()
haha du lär ju ha varit rätt stel efteråt skulle jag kunna troJag har åkt 44 mil på "nödsätet"![]()
![]()
Fällupp sätena å lägg ut lite mjuka saker på golvet och inta sovläga. Resan går snabbt å e ganske bekväm.Jag har åkt 44 mil på "nödsätet"![]()
![]()
HAHA.. Om inte annat så räcker det att bli full påväg upp till grövelsjön(?) om man sitter i nödsätet.Har en A6 tdi Quattro från -96... Helt grym att dra med... Kommer aldrig mer åka något annat än fyrhjulsdrivet... Försök hitta en quattro med 2,3 liters 5:an... Dem tar inte allt för mycke soppa å kostar inte alltför mycket idagsläget... Å sen ett släp på bakom detta...
44 mil i nödsäte är väl inget... Jag åkte Ludvika - Arvidsjaur = 105 mil enkel bak i en 1,5 hyttad King Cab... Som min kusin säger (Niklas.L)... Lägg ut lite kläder å inta sovläge å knäpp upp pilsnern så är du nog utvilad när du kommer fram... Om inte så blir man full på 105 mil =)
//Jesper