Har länge velat köpa en egen skoter och äntligen börjat kolla runt med insett det är en djungel. Har erfarenhet då jag alltid kört familjens lite äldre skotrar men kan inget om själva skotrar i sig. Åker väl mest på led men vill även kunna köra runt i lite puder utan att gräva ner mig totalt och även gasa på lite grann. Vet inte om de har betydelse men jag är även tjej.
Så är väll ute efter en allround skoter som inte förstör lederna med massa gupp, är inom en hyfsat låg prisklass( kollar främst blocket), är relativt lättkörd, ryms att åka två och inte behöver så mycket rep men man kan ha grymt kul med!
Sett dessa för bra pris och undrar om det kan vara nått eller om det finns andra tips:
Lynx rave 600-09
Polaris XC 600 SP-04
Arctic cat f7 snopro efi-06
Lynx rave 550 08
Arctic cat 600 sx
Skidoo summit
Tacksam för hjälp!
Så är väll ute efter en allround skoter som inte förstör lederna med massa gupp, är inom en hyfsat låg prisklass( kollar främst blocket), är relativt lättkörd, ryms att åka två och inte behöver så mycket rep men man kan ha grymt kul med!
Sett dessa för bra pris och undrar om det kan vara nått eller om det finns andra tips:
Lynx rave 600-09
Polaris XC 600 SP-04
Arctic cat f7 snopro efi-06
Lynx rave 550 08
Arctic cat 600 sx
Skidoo summit
Tacksam för hjälp!