ja den nede var riktigt snygg. kan hålla med om att dom var lite grötig allihop nästan fanns inte många som vart lite mer stil ren kännsla men astna lite för den nedre faktiskt
priset ligger på för endast huven å de dära 300 dollar eller så hela kittet med dynöverdrag å på tunneln mm för 625 dollar tror ja de var. och översatt till kr (tar växlinskursen på forex) 2187 kr kostar huvdekalerna å med hela kittet huv plus dynöverdraget å krimskramse där bak 4557 kr men sedan så tillkommer ju frakt på kanske en 500 eller lite till vet inte va de kan kosta är ju inte så specielt tungt men kan tänka mig eftersom de är en bits resa så är de de som kommer kosta. sedan vet ja inte om eller hu mycke moms å tull blir på de heller.
en fundering jag har är att bara ta dom på huven samt lämna in här hemma för färger på dynöverdraget som är orginal redan då jag inbillar mig att de endast lär kosta ca 500 kr och kanske blir bättre. men samtidigt kanske helhetsintrycket blir bättre med hela kittet jag vet inte. sedan är de ju bara lacka om fjädrar byta handtagsskydd och lacka om eller byta skidor. omklädning av dyna
men man får sova på saken nån natt till så kanske man kommer på någon vettig lösning.