Ultimata bilskivan vol 3 - på raggen [läs reglerna i första inlägget]

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Nu har det ju kommit in 18 låtar så då kan jag ju fråga: Varför i hela friden ska ni lyssna på hiphop eller låtsasrock i en bil? Har ni någonsin supit i en bil? :)
 

Återfallet

Välkänd medlem
6 sept 2008
828
1
16
61
kiruna
Nu har det ju kommit in 18 låtar så då kan jag ju fråga: Varför i hela friden ska ni lyssna på hiphop eller låtsasrock i en bil? Har ni någonsin supit i en bil? :)
Ööh... JO! från sent 70-tal och fram, i alla jänkare du kan tänka dig, nästan iaf... :beer:
 

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
Nu har det ju kommit in 18 låtar så då kan jag ju fråga: Varför i hela friden ska ni lyssna på hiphop eller låtsasrock i en bil? Har ni någonsin supit i en bil? :)
ingen betydelse om de är bra eller dålig musik då man dricker i en bil för ingen vill lyssna på samma låt som den andra :beer:
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
ingen betydelse om de är bra eller dålig musik då man dricker i en bil för ingen vill lyssna på samma låt som den andra :beer:






Då kan jag bara meddela att du har dåligt sällskap. Det här är bara 5 korta exempel jag kom på som snabbast. Pm:a för fler tips.. :) :beer:

Allsång för hela slanten!
 

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Då har jag slängt ihop en låtlista för denna skiva också.
1. Annihilator - All for you
2. Bob Marley - Buffalo Soldier
3. Scooter -Awakening
4. Akon - Keep You Much Longer
5. Nickelback - Burn it to the ground
6.Gigi d'agostino-L'Amour Toujours
7. Lazee - Im not pop
8. Eddie meduza - ragga runt
9. Haddaway - What is love
10. zz top - waiti'n for the bus
12. Me Enamora - Juanes
12. Nickelback - Rockstar
13. Marilyn Manson - Tainted Love
14. Breaking benjamin - So cold
15. Siw Malmkvist - Tunna Skivor
16. Switchfoot - Hello Hurricane
17. Cascada - Ready Or Not
18. AC/DC-Stiff upper lip



Yamaha_nisse: Jag satte inte upp så många regler men du lyckades ändå bryta en. Inte börja posta ot innan 18 låtar är uppnått.:D