Under 4sek på Gräs!

S

StoxResearch

Yamaha_nisse:
Varför skulle du få en utskällning? Det är ju ett motargument mot mitt dravel ju, :) Debatter och motargument är alltid bra, annars blir det ju bara propaganda, och sådant ställer jag mig inte bakom.

Den där "Yamahan" eller vad man ska kalla det gick hårt som satan. Men som du ser så är det någonting som sticker där vid sidan om som rimligen måste gå ännu hårdare, :p

Last edited:
S

StoxResearch

Yamaha_nisse:
JA! Jag erkänner att Yamahan fick den bästa tiden, :) Gratulerar. Vet du om det räknas som världsrekord? "Världens snabbaste tid" räcker inte, det är inofficiellt.

Men jag tror inte det är slut än, Glenn har nog inte tänkt göra om dom där dumheterna. Var säkert nerverna.

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Stox:

Ska kolla upp det återkommer :)

Citerat från våra grannars forum (HSP) Norskt.

"3.98sec and 131.8mph in 500 world record et and mph on grass
1 st sled in the 3's "

Sen att Hayadays är världens största gräsdragracing tävling, borde göra resultatet godkänt?

S

StoxResearch

Yamaha_nisse:
Ja, troligtvis så är det godkänt, :) Duktigt jobbat!

S

StoxResearch

Yamaha_nisse:
Skulle inte Glenn ha rödflaggat så tror jag inte det vore någon kamp ens. Jag tror det bara är en tidsfråga, men vi får se. http://www.youtube.com/watch?v=wvaoW3pz7Iw

Dessutom kommer han nog ytterligare dra upp laddtrycket, :) Han ligger på 537 hk nu vad jag vet, och har inte skjutit någon motor än (vad jag vet där också).

Men men, allt bara spekulationer. Man får se vad som händer framöver helt enkelt.