T trojlee Medlem 2 jan 2017 6 0 1 22 feb 2020 #1 Hej Har en scandic 550f som nu när jag var i fjällen kastade ur växeln 2ggr, går det att justera så att det inte ska kunna ske?
Hej Har en scandic 550f som nu när jag var i fjällen kastade ur växeln 2ggr, går det att justera så att det inte ska kunna ske?
T trojlee Medlem 2 jan 2017 6 0 1 27 feb 2020 #2 trojlee skrev: Hej Har en scandic 550f som nu när jag var i fjällen kastade ur växeln 2ggr, går det att justera så att det inte ska kunna ske? Click to expand... Ingen som vet?
trojlee skrev: Hej Har en scandic 550f som nu när jag var i fjällen kastade ur växeln 2ggr, går det att justera så att det inte ska kunna ske? Click to expand... Ingen som vet?
Drago Semi PRO sledder 13 feb 2018 231 43 28 27 feb 2020 #5 Finns inget att justera i själva lådan men du kan ju kontrollera själva växellänkaget så att du inte har för stort glapp där och prova. Skulle föreslå att du lämnar in den för kontroll om du har fortsatta problem.
Finns inget att justera i själva lådan men du kan ju kontrollera själva växellänkaget så att du inte har för stort glapp där och prova. Skulle föreslå att du lämnar in den för kontroll om du har fortsatta problem.