V-force 2 el 3 till pro x2 700?

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.299
88
48
Övik
Det blir så litet paket av korgarna så det går säkert igenom tullen, mitt gjorde det. Annars ber du dom skriva ner värdet så du slipper tulla så mycket. Blir ju ändå max 600 spänn tull och moms, så är ju helt klart värt det.

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Okej, har försökt fråga ett par gånger utan att få svar nu. Blir det så pass mycket bättre att det är värt priset?? Jag menar, det är väl egentligen bladen som skiljer va?? Visst kanske lite på korgarna.

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.299
88
48
Övik
Enligt tillverkarna skiljer det hästlängder, för en svensson inte märkvärdigt mycket. Dina korgar har väl inte lika stora tendenser att spricka sönder som rotax gummina hade, men hållbarheten ökar avsevärt med boyesen korgar

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Enligt tillverkarna skiljer det hästlängder, för en svensson inte märkvärdigt mycket. Dina korgar har väl inte lika stora tendenser att spricka sönder som rotax gummina hade, men hållbarheten ökar avsevärt med boyesen korgar
Joo precis. Snackade med nån kille på Glansgården och han sa samma sak. Polaris korgar är riktigt bra medans Rotax inte alls håll sig lika bra.
Blir nog att testa bladen och se om de blir skillnad.

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Happ, då har man monterat kompletta Boyesen korgar idag då, blev så iaf när jag hittade ett par begagnade som såg som nya ut.
Kom att tänka på en sak när jag var klar. Det är inget mer man måste ändra/justera? Eller är det bara att ut och gasa nu??

Grisen

Välkänd medlem
28 aug 2007
148
0
6
Dalarna
Hallå!

Någon som vet vad det blir för skillnad på effektregistret om man monterar Boyesen rage cage mot att man bara monterar Boyesen power reeds på orginal korgar? (Förutom livslängden på Rotax-korgen)