Tror han menar märket. Tror det är en Bombardier eller Camoplast32 kamms matta
eller vad menar du?
Finns många som sätter Bombardier mattor på sina Polaris, arctic m.m Själv har jag en Bombardier på min IQ 600rr....Eftersom den suttit på en Polaris är det väl större risk att det är en Camoplast?
Han kan ju också mena LängxBreddxHöjd
Hehe exakt vad jag menade Måtten stog ju i rubkriken på annonsen.Tror han menar märket. Tror det är en Bombardier eller Camoplast
Skottar inte en 32s alls i lössnö?ska du byta så köp högre.. fast beror ju på vart du åker..
Jo har du rätt i, om ekonomin hade tillåtit så hade jag givetvis köpt en 44s direkt.f7 har högre original.. o ja den tar sig fram fullt dugligt..
om du anser att du mest åker lössnö så köp en högre matta, mycket roligare o slipper köra fast lika ofta!
men visst de går ju, är bara vad ja skulle gjort o säkert många andra..
Är en Polaris matta de där.Tror han menar märket. Tror det är en Bombardier eller Camoplast
Håller med, en 32a gräver ner sig ganska lätt. Men är en 38a så värst mycket bättre egentligen? Funderar på en 38/44a till min mxz nämligen..f7 har högre original.. o ja den tar sig fram fullt dugligt..
om du anser att du mest åker lössnö så köp en högre matta, mycket roligare o slipper köra fast lika ofta!
men visst de går ju, är bara vad ja skulle gjort o säkert många andra..