Vad pratar man om på sommaren

jammen600

Välkänd medlem
14 dec 2004
1.395
0
36
Timrå
Tjena! att man snackar skoter förstår jag men den är parkerad minst för ett halvår lr är det nån som är ute o harvar potatislandet med den hehe skämtar bara själv kommer jag inte åt datorn typ hela sommaren eftersom jag är i sommarstugan men man får väl ta sej en repa hem ibland för att titta in på forumet en stund och se vad som händer ute i skotervärlden.;)

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Man sitter i ett hörn och muttrar för sig själv, ibland hörs ett mummel över att säsongen var så mycket kortare än förra säsongen, ingen vågar komma i närheten. Räknar ideligen dagarna till sommarsolståndet för då det inträffar så vet man att det äntligen går mot ljusare tider då mörkret börjar falla tidigare och tidigare på kvällen.:D

E

Ej medlem/Inloggad

Mikael_N skrev:
Man sitter i ett hörn och muttrar för sig själv, ibland hörs ett mummel över att säsongen var så mycket kortare än förra säsongen, ingen vågar komma i närheten. Räknar ideligen dagarna till sommarsolståndet för då det inträffar så vet man att det äntligen går mot ljusare tider då mörkret börjar falla tidigare och tidigare på kvällen.:D
hahaha kan inte göra annat än att hålla med till fullo :D:D

E

Ej medlem/Inloggad

saima

skoter säsongen är inte slut bara för att snön och isen smälter!!
när allt snö har smält plockar jag fram min brutala rmk 1000cc
och kör den till närmaste sjö!!!skoter säsongen börjar när man kan börja köra på vatten!!!!

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Finns det träffar för oss vinterälskande dårar även nu på sommaren? Vi kanske skulle träffas och snacka om den årstid som kommer och grilla nåt gott =)