vad ska jag köpa?

black_sirpa

Välkänd medlem
13 jul 2006
380
0
16
34
Kiruna
tjena det är så att ja ska köpa en skoter nu till vintern och jag tänkte om nån har nå förslag på nått som är bra. den ska vara lång och helst amerikansk. ja har en budget på+- 40.000 kr.
är tacksam för svar.

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
Amerikansk? nån speciell anledning? du säger den ska va lång... ska de va en touring eller bergsklättrare eller vad hade du tänkt dig?.. va ska du ha skotern till?

black_sirpa skrev:
tjena det är så att ja ska köpa en skoter nu till vintern och jag tänkte om nån har nå förslag på nått som är bra. den ska vara lång och helst amerikansk. ja har en budget på+- 40.000 kr.
är tacksam för svar.

black_sirpa

Välkänd medlem
13 jul 2006
380
0
16
34
Kiruna
en hybrid,bergsklättrare. ja ska ha den som leksak och ta mig ill och från olika ställen. ja har alltid gillat amerikaner bättre.

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
RASIST!!!!! :eek: nää men ok om du gillar amerikanare gillar du inte spciellt märke då? polaris är ju amerikanskt och en RMK kan nog klättara om han vill.. finns ju massa o välja mellan.. som sagt smaken är baken www.blocket.se och skoterbanken här på sidan brukar göra susen :p för vi kan ju sitta här snacka skit om massa märken o modeller som du kanske älskar om du får testa dom? :p aja kanske ska sluta babbla skit nu men jag har så förbanant tråkigt...!!

PS: vart fan är min snö?!?! letat överallt ju..

black_sirpa skrev:
en hybrid,bergsklättrare. ja ska ha den som leksak och ta mig ill och från olika ställen. ja har alltid gillat amerikaner bättre.