Hmmmm........Vilka årsmodeller ?
Lynx 05 var bara rackel, satsa på 06 eller nyare om du ska ha en sån.
håller inte med om det, -05 R evo är klart bättre än de äldre, nackdelen framförallt med 600sdi modellen var taskig variatorkalibrering och stötdämpar schimsning, fixade man det så var den fin, fanns förstås andra justeringar typ styrhöjjare mmVilka årsmodeller? Lynx 05 var bara rackel, satsa på 06 eller nyare om du ska ha en sån.
Det det beror på föraren skulle jag nog vilja säga, fast ett bra tips om man kan leva med en svag motor. Jag själv skulle vägra köra nått under 100hk :boring:För 40 000 får du en 550 -06a , kanske inte den snabbaste maskinen men blir leden dålig som kommer INGEN av dom modellerna du nämner hänga med.
Jag tycker att evo chassiet är lite stabilare och funkar mycket bättre i lössnö. Enda som är lite jobbigt är att min iaf, lyfter skidorna lite för lätt. Men du skulle ju lägga ut ca 40K varför inte en 700 eller 800?Ser ut som dom flästa väljer Enduro.
Om man gämför Mxz och Enduro med skotern jag har nu. Alltså en Enduro G-type, är det mycket skilnad på hur man kan hantera dom? Är dom mer lätthanterlig eller känns dom klumpigare? Någon som vet?
Mpem boxen kanske dom menar. Tror inte den brukar gå sönder, men den är dyr om den går sönder. Tror den har gått på min enduro nuHur är det med elen på Enduro och MXZ? Har kompisar som har haft problem med det på båda. Vad jag förstår är det någon box som *****s.
Hur vanligt är det att den gör det?
Dom gamla chassina har inte en chans om leden är riktigt d***** dålig , möjligen en kortare sträcka men inte i längden.Det det beror på föraren skulle jag nog vilja säga, fast ett bra tips om man kan leva med en svag motor. Jag själv skulle vägra köra nått under 100hk :boring: