val till tjejen.

Ga1337

Välkänd medlem
23 dec 2008
570
0
16
Norrbotten
Printa och lägg in bilden så alla vet vad som har diskuterats även om blocket annonsen tas bort:nerd: har för mig att dom skrev att man kunde göra så:hmmmm:
Ajdå lät ju inte så roligt...
Får man fråga om annonser från blocket på detta forum eller blir man bannad då?

rickyrickardo

Välkänd medlem
28 feb 2008
1.158
1
38
Boden
Printa och lägg in bilden så alla vet vad som har diskuterats även om blocket annonsen tas bort:nerd: har för mig att dom skrev att man kunde göra så:hmmmm:

Det är sant det. Var väl mest att jag fundera om någon kände ägarna.
Men Mxz 600 sdi 04. Är det bra skotrar? när ska man byta kolvar på den?
Såg m5an men kan som sagt inget om arctic, känns som att det inte är nå säkra maskiner att använda.

Vad bör en mxz 600 sdi ligga i? 04-06 dom flersa ligger ju i 60000 kr. Det är ju ändå en gammal maskin med många mil, sen har dom ju kommit ut med e-tecen.

Strand_

Medlem
2 dec 2009
26
0
1
Boden
Skoter var till mig och tack för alla tips=) men skotern blev en rs vector då en 550 inte är så mkt att köra med. Så nu väntas det snö så ska det ut och gasas ;)

E

ejwbegysv

Skoter var till mig och tack för alla tips=) men skotern blev en rs vector då en 550 inte är så mkt att köra med. Så nu väntas det snö så ska det ut och gasas ;)
Ojoj... en riktig glidarskoter :thumb:

Strand_

Medlem
2 dec 2009
26
0
1
Boden
Jo, jag är riktigt nöjd, var ute och provkörde den när jag hade fått hem den. Den var väldigt pigg, drog över 140 på en liten bit så nå ska det räcka åt mig.
Får bara se hur man tar sig med 32"matta, dock är det öhlinare och andra medar på den