Vart hitta billiga insugningsgummin?

E

ejwbegysv

Ena mitt gummi har spruckit och orginal kostar 1000kr/st, har hittat på skoterbutiken och de kostart 968kr/st... Skrämmande dyrt för ett gummi som går sönder efter några år..

dvraptor

Aktiv medlem
1 jan 2000
72
0
6
silicon...

...eller sikaflex brukar fungera om det bara är sprickor.
Vet dom som kört så i flera år...

E

ejwbegysv

Mina är helt slut så jag tror det blir svårt att laga dom.. sen vill man ju ha det snyggt och fungerande.. inte kul att bli ståendes på långturen till Åre t ex.

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Tyvärr är det nog bara att bita i det sura äpplet och slanta 1000 pix, eller beställa själv från Amerika dom kostar i runda slängar $80 i staterna men då tillkommer frakt och om du har otur även tull & moms men det blir ju iaf lite billigare.

Xtreme Power Sports.

E

ejwbegysv

MrGreen skrev:
Tyvärr är det nog bara att bita i det sura äpplet och slanta 1000 pix, eller beställa själv från Amerika dom kostar i runda slängar $80 i staterna men då tillkommer frakt och om du har otur även tull & moms men det blir ju iaf lite billigare.

Xtreme Power Sports.
Man kanske ska be syrran ta med sig en bunt hem då nästa gång (bor i NY).. Någon som vill köpa :) (obs skämt).

MrGreen

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.700
0
16
57
Hoting
Du kan ju be henne skicka en uppsättning i ett privatpaket så klarar du dig undan tull & moms