Överhuvudtaget håller Bacho-satsen en kvalité som spelar i en helt annan division än Kamasaskräpet. Även hylsor, ringnycklar osv känns tightare på bultar.
Själv skruvar jag med bahco. Tidigare har jag skruvat lite med kamasa men inte tillräckligt för att avgöra kvaliteten men de flesta yrkesskruvare säger att kvaliteten är bra.
Jag är överhuvudtaget anti mot biltema och sånt. När man vanligtvis skruvar med bra verktyg så får man krupp om man måste byta ner sig.
Där ser man, man ska alltså inte tro allt man läser. (Ny teknik hade en artikel för några veckor sedan där det stod att inget längre tillverkades i Sverige)
Tillbaks på topic. En del nämner Ampro, jag har en del av dessa verktyg och dom är riktigt bra. Har bl.a en 1/4" spärrskaftssats och den är fin och hel fortfarande efter flera år och jag brukar vara ganska hård på småspärrskaften.
Vet att tråden är gammal men måste bara inflika till dom som tyckte bacho va bra men snapon kassa att dessa 2 märken görs i samma fabrik av samma material i samma maskiner