Helt rätt, dock så kan jag skruva och räds inte av det men jag är lite för lat för att skruva ihop och renovera en skoter från grunden i nuläget...
Jag kommer att leka mycket utanför led då jag inte anser att en skoter är ett transportmedel... Självklart så kommer det ju bli en del ledkörning på väg ut till olika "lekställen" då man inte vill förstöra våra fina naturreservat och få saftiga böter på det
Min körstil lutar mer åt lössnö än hopp, men jag vill inte behöva mecka ihop ett ras efter ett litet skutt...
Och Kryckan, visst jag är ingen skoterexpert, jag har inte kört och meckat lika mycket som ni har.
Jag är inte ute efter att folk ska påpeka hur mycket jag kört osv.
Jag letar efter en skoter som passar min körstil i nuläget och även i en snarare framtid,
kryckan ditt inlägg var kanske menat att ge lite mer kött på benen men jag vill bara statuera detta exempel
Jag har dryga 100körtimmar på halsen (inte mycket och inte lite..)
Under den tiden har jag kört en yamaha 340 (mod okänd) AC 50 (mod okänd, hade när jag var liten grabb) och 600cc Touringskotrar främst.
Jag har vart mest på led kan man säga men jag har alltid funnit mig själv glida ut i terrängen.
Sammanfattning;
65%lössnö, 15%hopp 20% led (transport mellan skidbacke och dyl.)