Tja. tänkte höra om det är nån som har några bra tips på vad man ska köpa för äldre yamaha ? ha funderat på phazer / srv540 / exciter / ss/ex440... nån som har nåt bra förslag på vilken och varför men de måste vara yamaha
joo har funderat rätt mycke på ensån nån som vet vad det är för stora skilnader på phazer 1an å 2an ?
Skall du ha en äldre Yamma så är en EX2 en helt ok maskin för den årgången. Skall du ha mer krut så är en Vmax4 alternativet, men den passar inte all sorts körning.japp,, men ja funderade på en nyare exciter 2
Hej ! jag har en yamaha sm 340 fast med en gp 440 motor den ska ha ca 30-40 hk men går skitdåligt....Jag tycker absolut att du ska köpa en Gp lr Sw 440, jag hade själv en Gp 440 och måste säga att det var en otroligt rapp och gasvillig skoter...gick kanon och toppade säkert 100km/h...Helt enkelt en skit kul skoter för att vara så pass gammal
Mvh/jonas
okej har en srx redan så de blir ingen v-max4.. vill bara ha nån som man kan leka lite med de blir nog en phazer så nu e de bara å kolla blocke hela tiden xD