Sen tycker iaf jag att rent kvalitetsmässigt är den inte värd pengarna men det blir ju skön sittställning och framförallt det är ju enkelt att köpa en färdig istället för att bygga eget. Men kan man bygga själv så är det ett alternativ.
Tackar. Jo motorn ska få sig en genomgång också, men nu är det nog sista gången. Är ganska less på att riva isär den nu. Har tappat räkningen på hur många gånger den plockats isär. Men å andra sidan så har jag ju aldrig plockat isär den pga haveri utan uppdateringar.blir bara bättre å bättre dehära! skall du göra något åt motorn? (kan ju ha missa att du skrivit de men ja ha mina anledningar till att inte orka titta efter hihi...)
Du har pmRå maskin må jeg si ! Hvordan gikk det med 780 motoren til slutt ? fikk du benka den i dyno noe mer, og sendte du sylindrene tilbake til hauck for at de skulle "rette opp" jobben?
Skal kjøpe meg en viper snart jeg og, som blir prosjekt til vintern. Har planer om 780 hauck kit og husher pipes, vforce, non slip, 151", slp pp, borra forgassere, fox osv.
Er det noe å anbefale, eller burde jeg unngå Hauck ? blir skeptisk etter at de gjorde en så "slurvet" jobb med dine sylindrer. Hauck både porter og borrer opp til 780 ? Bør veivakslingen sveises / forsterkes ?
Har en phazer turbo jeg skal selge før jeg starter. tenkte å lage en tråd både her og på norsk forum.