Var inte så negativnej det går inte
HumDet går, tro inget annat. Men i mina ögon är det inte värt det extraarbetet.
Förövrigt är jag inte helt säker på att ett förlängningskit skulle se så fult ut.
Var inte så negativ
Killen vill ju uppenbarligen jobba ändlösa timmar i garaget, ge upp alla former av privatliv för några månader, ligga sömnlös om nätterna för att fundera på lösningar.
Han vill ju uppenbarligen plocka ner en rx-1 i molekyler. Den är inte bara hyfsat dyr, den är extremt komplicerat byggd också.
Han vill ju spendera alla lediga stunder under sommaren till att fila dit en tunnel från en viper.
Han vill ju uppenbarligen använda 10000-tals kronor på ett projekt som låter bra men i praktiken inte blir så mycket bättre än original.
Alla dom timmar han kunnat ligga och gulla med tjejen måste han ligga i garaget och mulla med skotern.
Han vill ju ha en sommar helt utan ekonomi, privatliv och frid. Med vilken rätt tar du ifrån honom det?
Tid är inte gratis1. Varför så mycket inbalndat är ju gratis istort sett..?
2. Gör man inget lär man sig inget! Aldrig skruvat i en Rx-1 så jag måste ju lära mig.. Och det bästa sättet att lära sig är ju genom praktisk sysselsättning :beer:
de går väl att sätta dit en längre matta:hmmmm2:Tid är inte gratis
Sen kommer ju följdfrågan, varför lång tunnel på en kort matta? :hmmmm2:
Aja, ska bli kul att se om du lyckas
Tänka själv är helt klart överskattat!de går väl att sätta dit en längre matta:hmmmm2:
http://www.hartmaninc.com/rx1.html: Allt annat än fult förlängningskit...Anledningen till att jag vill byta tunnel är att jag inte vill slänga på något fult förlängningskit..
Alltså ska jag på med en Mountain tunnel på en kort rx-1..!