ligger inte skotern din på blocket?Då var den monterad =) Bara elen som ska fixat imorgon! =)
]
ligger inte skotern din på blocket?Då var den monterad =) Bara elen som ska fixat imorgon! =)
]
Mjo det gör den , men är osäker på om jag vill sälja eller behålla , så får jag ett bra bud så säljer jag den , annars så behåller jag denligger inte skotern din på blocket?
Kan jag tänka migDet första egna skotern är något extra
Uploaded with ImageShack.us
Fått mina sista saker från jänkarna idag!
C&A MTX skidor.
Fly Mini Bend.
Fly ¨3 höjare.
Ski Doo Grepplattor.
Jag köpte på ebay, vart ett ok pris ca1200:- ink alltHittade den här i Sverige och den verkar bli dyrare att ta från USA om man inte har tur och slipper moms+tull. Var köpte du?
Jag beställde ifrån kjmotorsports.com Runt 4000 tror ja. Om du ska beställa från dem så skicka ett litet meddelande att de ska skriva merchandise på kartongen, det gjorde att jag slapp betala både tull eller någon extra post avgift.Vad fick du betala för skidorna och vart beställde du ifrån+
Att märka paketet som handelsvara gör inte att man slipper tull. (betalade just tull på ett "merchandise" paket)Jag beställde ifrån kjmotorsports.com Runt 4000 tror ja. Om du ska beställa från dem så skicka ett litet meddelande att de ska skriva merchandise på kartongen, det gjorde att jag slapp betala både tull eller någon extra post avgift.
Hämtade ett paket på posten idag.
Delar till polaren å annat till mig.
Här är mina saker.
Är man Arctic freak så är man
kan inte göra annat än att gilla detta! vettig människa