Wildcat 700 som gått 700 mil.
Började gå dåligt senvåren 2008 och renoverade variatorn, hann dock bara testa kort sväng innan den ställdes bort. Vid variator rep kördes även diagnos och inget fel fanns där.
Har nu åter tagit fram den och den går inte som den ska. Som det känns fungerar den bättre när den är kall, men när man kört ett tag så funkar det mkt dåligt.
Följande händer; om man drar på för fullt så "böölar" den bara, ibland från stillastående men oftast när man kör som vanligt och snabbt vill öka, oavsett vilket hastighet man börjar från. Om man släpper och ökar gas långsamt funkar det men inte annars.
Har bytt t-stift, laddat batteriet som var nytt 2008 och även fjäder i sek variatorn. Efi:n blinkar till men har inte kollat några koder då den testades strax innan skotern ställdes undan.
Är det ngn som kan tänkas ha ett bra tips var man ska börja med felsökning.
Började gå dåligt senvåren 2008 och renoverade variatorn, hann dock bara testa kort sväng innan den ställdes bort. Vid variator rep kördes även diagnos och inget fel fanns där.
Har nu åter tagit fram den och den går inte som den ska. Som det känns fungerar den bättre när den är kall, men när man kört ett tag så funkar det mkt dåligt.
Följande händer; om man drar på för fullt så "böölar" den bara, ibland från stillastående men oftast när man kör som vanligt och snabbt vill öka, oavsett vilket hastighet man börjar från. Om man släpper och ökar gas långsamt funkar det men inte annars.
Har bytt t-stift, laddat batteriet som var nytt 2008 och även fjäder i sek variatorn. Efi:n blinkar till men har inte kollat några koder då den testades strax innan skotern ställdes undan.
Är det ngn som kan tänkas ha ett bra tips var man ska börja med felsökning.