Dom vanligaste orsakerna till att EFI:n går dåligt är oftast dålig kontakt i någon koppling eller dåligt batteri. Så börja med att kolla batteriet för har du för lite kräm så kan du få alla möjliga felsymtom (blöddrar, varvar inte ut, går på en cyl. osv...) åtgärd två är att ta isär alla kontakter och spraya med kontaktspray.Rotax_250 skrev:Är det nå vanligt rackel med Wildcat EFI ?
Jag hade en 93:a som gick prickfritt dom två år jag hade den och en polare körde tre år med en 95:a utan att behöva byta en skruv men sen finns det dom som haft mycket problem men så är det ju med alla modeller och fabrikat, man måste helt enkelt ha lite tur också.Rotax_250 skrev:Okey, har inte sådan skoter men funderade för jag är lite sugen på sådan. men tänkte just om de är nå rackel med den...
Ok, joMrGreen skrev:Jag hade en 93:a som gick prickfritt dom två år jag hade den och en polare körde tre år med en 95:a utan att behöva byta en skruv men sen finns det dom som haft mycket problem men så är det ju med alla modeller och fabrikat, man måste helt enkelt ha lite tur också.