Jo men du tror inte de står lika för jänkarna?Enligt nedräkningen är det ju 19½h kvar....så det blir ju 17 svenska tid imorgon
Kanske hehe. På fb skrev yamaha 48 timmar igår vid 5 deras tid tror jaJa det gör det ju såklart...det är 19½h kvar överallt på jorden...och det blir ju 17 här imorgon och nån annan tid i USA
......eller tänker jag helt fel?
Man ska inte alltid tro vad jänkarna säger.Bilden är äkta en på snowest har kollat på den nya vipern fast den var en röd
Varför skulle Yamaha köpa Arctic? Enligt alla som kör Yamaha är det ju världens bästa skoter enligt dom som äger enMan kan alltid hoppas det är mer än samarbete, att Yamaha slog till och köpte AC.
Jag tycker att det kan bli hur bra som helst!Är jag den enda som tycker det är en bra lösning?
Bra mkt bättre än 10år till med Nytro och Apex som det senaste.
håller med... och jag kan inte annat än tro att den största nyhetern lär vara motorrellaterad.. Har de köpt ett chassi så har de ju haft tid att pilla med motorutveckling!Nu är det bara ca 8 timmar kvar.
Är så jävla nyfiken så jag håller på att tippa över stolen, detta kommer bli en lång dag............