Vi skriver på PM förfullt just nuOm ni har åsikter om en användare säg det på rätt sätt.. Skämta inte på andras bekostnad, nä nu låter jag som en moral kärring. Men på ett forum så kan man ju skippa skit snacket, å ta det i pm direkt?
haha blir bara drygt. tycker även forumets nivå sjunkt
Because of who? :blink1:Om ni har åsikter om en användare säg det på rätt sätt.. Skämta inte på andras bekostnad,haha nä nu låter jag som en moral kärring. Men på ett forum så kan man ju skippa skit snacket, å ta det i pm direkt?
hblir bara drygt. tycker även forumets nivå sjunkt
+Räsern :eyebrows:Någon som röstar på: k-len , asker, bamse, chris mm som nya Mods?
+ Metso,thullen,bcool,skotertoken, finns många som skulle passa bra!+Räsern :eyebrows:
Den bästa admin skulle nog vara K-len följt av Asker. Nån borde höra om dom kan fixa en röstning till vilka som ska bli moderator för detta forum.+ Metso,thullen,bcool,skotertoken, finns många som skulle passa bra!
Admin och mod är inte samma sak. Dom har olika auktoriteterDen bästa admin skulle nog vara K-len följt av Asker. Nån borde höra om dom kan fixa en röstning till vilka som ska bli moderator för detta forum.
Mitt fel, moderator ska det vara.Admin och mod är inte samma sak. Dom har olika auktoriteter