Yamaha FS 1 tänding?

R

räsern

Om ni har åsikter om en användare säg det på rätt sätt.. Skämta inte på andras bekostnad,haha nä nu låter jag som en moral kärring. Men på ett forum så kan man ju skippa skit snacket, å ta det i pm direkt?

blir bara drygt. tycker även forumets nivå sjunkt
 
W

Wettainen

Om ni har åsikter om en användare säg det på rätt sätt.. Skämta inte på andras bekostnad, nä nu låter jag som en moral kärring. Men på ett forum så kan man ju skippa skit snacket, å ta det i pm direkt?

haha blir bara drygt. tycker även forumets nivå sjunkt
Vi skriver på PM förfullt just nu :)
 

suregom

Välkänd medlem
14 jul 2009
1.194
69
48
Skellefteå
Om ni har åsikter om en användare säg det på rätt sätt.. Skämta inte på andras bekostnad,haha nä nu låter jag som en moral kärring. Men på ett forum så kan man ju skippa skit snacket, å ta det i pm direkt?

hblir bara drygt. tycker även forumets nivå sjunkt
Because of who? :blink1:
 
R

räsern

Hade jag vart mod nu hade jag fan låst tråden... Mod's verkar ju aldrig vara online
 
W

Wettainen

Jag är ej nöjd mr p14., skulle låta detta vara framme så skulle du själv få se vad dom tycker om dig.
 
E

eMe181

Okej, herr p17. Låt kommentarerna rulla, skiter i vad dom säger?
 
W

Wettainen

+ Metso,thullen,bcool,skotertoken, finns många som skulle passa bra!
Den bästa admin skulle nog vara K-len följt av Asker. Nån borde höra om dom kan fixa en röstning till vilka som ska bli moderator för detta forum.
 
R

räsern

Den bästa admin skulle nog vara K-len följt av Asker. Nån borde höra om dom kan fixa en röstning till vilka som ska bli moderator för detta forum.
Admin och mod är inte samma sak. Dom har olika auktoriteter
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Nominerar inte mig själv eller asker, skotertoken, Bamse, chris eller bcool.

Varför? Jag själv hänger inte på alla forumdelar, om någon av de andra skulle vara mods skulle de måste rensa forum 2 timmar om dagen och tappa viktig byggtid, och det vill ingen av oss:)

Men någon som ids kan väll göra en ny tråd gällande ärendet så kan man väll diskutera och nominera så kan denna tråd fortsätta förgöra sig själv med skitsnack tills att det finns någon som rensar.
 
R

räsern

Jag tar gärna på mig en roll som Moderator! Men det är ju inte upp till mig heller