BMW 02an är bara bäst... det behövs i stort sett ingen ratt i dom, för man styr med gaspedalen.... Skotern ser åxå bra ut. tummen upp
Nämen titta, är det inte "våran Eriks" gamla bil? Vi träffades när du höll på att last på den på släpvagnen. "Stackars pöjk", tänkte jag då, men du verkar ju få fason på den! :bigsmile:Najs bygge! Av klok man med de rätta intressena:bigsmile: Jag har oxå en 02 men inte riktigt original.
Tyvärr inte, de är redan monterade.Kan dom vara till kontrollstagena ?
Hehe vem hade rätt ? :eyebrows:Mysteriet löst! Det är de nedre bultarna till quickrodsen! Jag fick med dem när jag köpte, och hade alltså dubbla. :doh:
Nu när boggien ska tillbaka på plats, så kan man sänka den ca 3 cm genom att använda de nedre hålen i infästningarna. Bra eller anus?
Tja, jag satte tillbaka min boggie i den nedre infästningarna, tyckte det blev bättre då maskinen blir lite vingligare, lättare att hantera i lössnö helt enkelt.Nu när boggien ska tillbaka på plats, så kan man sänka den ca 3 cm genom att använda de nedre hålen i infästningarna. Bra eller anus?
Hade samma problem förra året när vi renoverade boggin på vipern, mitten axeln var ett rent helvete, tror vi provade allt, förutom att lossa rodsen, fan så lätt de gick då :eyebrows: Strulade med skiten i flera timmar och de visar sig att man behöver släppa 2 bultar, aja så kan de gå första gången.Nu sitter boggien på plats. Jag o svärfar hade ett h-vete att få dit den, innan vi kom på att lossa bultarna till quickrodsen. Då gick allt ungefär 10 gånger lättare. :loco: