hur menar du att det e många. menar du på blocket eller. ta och kolla på andra skotrar så ska du se att det inte är mer av warriorn än andra. 32 stycken i hela sverige tycker jag e lite. om du e väl insatt om hur en 4-takt beter sig och de extra kilon som det medför så e de bara och handla enligt mig. bättre kvalitet får du leta efter
definiera ordet fel. det är ett generellt ord. maskinellt finns det då inga fel på dom. chassimässigt inte heller. boggiemässigt eller stötdämparmässigt är en individuell sak och då kan man inte direkt säga att det e fel om den e för mjuk eller för hård. dessa komponenter e ju så att säga huvuddelar som skall fungera och det gör dom. vad som kan ses som ett problem e att dom nöter slides men det e snabbt avhjälpt me lite vagnsbult. denna maslin e lite för kort för min smak men än dock en fin maskin.
Jag har inte hört något som skall vara galet. Skall tydligen vara en helt suverän maskin.
Jag har inte vågat testa själv, av den orsak att det slutar med att man pantsätter något och köper en sån, och det vill jag inte nu, skall nöta vidare på min -04.
06-orna (som du frågade om) hade problem med de små boggiehjulen, gummit ville på att lossna men man fick nya hjul på garantin.